Hemma

Kom precis hem från stallet och sitter nu framför datan. Eller precis och precis, jag har dushat, ätit så det kanske inte är precis men ungfär en timma sedan! Och jag fryser som in i helvet...! Men jag har mitt täcke och snart kommer älsklingen så då blir jag varm, hoppas jag.

I stallet idag så gick det bra. Har ju inte ridit så här ordentligt, typ nästan varje dag på ungefär 3 månader då jag har varit utan häst och nu när min nya har kommit så känner jag att jag verkligen tappat allt. Alltså inte ridnigen men konditionen och all styrka. Jag orkar typ trava 3 varav och sen dör mina ben och armar och jag flåsar som värsta rökaren! Okej det kanske är för jag röker, men men!

Skriver snart, för ska gå och möta älsklingen nu.


Nya Pållen, "cassie"

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jörnevi

gud vad söt. :)

2009-03-05 @ 19:35:58
URL: http://alexandrajornevi.blogg.se/
Postat av: JONNA

åh vilken fin häst : )

2009-03-06 @ 17:50:02
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0