Hemma från skolan

E hemma nu från skolan och har dyblöta fötter. Jag vill verkligen att det ska bli sommar! När man bara behöver sätta på sig flippflopp och en par shorts och ett linne sen gå ut. Nu måste man har uggs, stor boomerang jacka, vantar, halsduk och heal köret. Men det har ju typ bara en månad kvar tills våren så det börjar ju närma sig.

Ska till stallet om en timma och rida min nya pålle. Det går verkligen bra och hon är super snäll! Och om det är ngn som vill ha en medryttar häst( söker medryttare, haha) som står i vallentuna, ett halvblod så hör av er, dig! Haha. Gör lite reklam för min häst... typ...! Men nu ska jag äta lite.

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Julia

här är det väldigt vackert väder och torrt ute

2009-03-04 @ 14:57:00
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0