Onsdag

Sitter nu och äter frukost. Är ju ledig idag från skolan pga av alla ettor i hela skolan har utväklingsamtal och då får alla ettor ha ledigt så åker man bara till skolan när man har sin tid. För om vi skulle vart i skolan så skulle ju lärarna va tvungna att gå från lektionen hela tiden och du skulle man ju inte göra någontin på lektionen. Men men....

Ska vid 10 tiden till stallet och passa på att rida ut när det är så fint väder. Sen så vid halv 3 så är det utväklings samtal så då åker jag och mamma till skolan. Jag tror att jag har sköt mig bra och ligger bra till i alla ämen, utom matten men det vet mamma, och sen är det väl bara en grej som hända i skolan som min mentor kommer ta upp. Men mamma vet redan the real story!

Ska gå ner och ta en smoke nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0