Skor

SItter i skolan fortfarande och har engelska annu. VI har bara två lektioner per dag. Vi har 3 timmar från kl halv nio till halv 12. Sen har vi en tre timmars lektion igen från kl halv 1 till halv 4. Och sen så på varje lektion så har vi en halv timmas rast. Det är ganska skönt att ha det så för då har man itne så mycket lektionen att hålla koll på och sen hinner man klart med allt på en lektion. Fast jag tror inte att jag hade klarat det om man inte hade sin egna data på lektionerna för då kan man göra massa annat om man ine orkar arbeta. Och det händer offta för mig.

Senera idag så ska jag kanske sälja eller lotta ut kanske ett par skor här på bloggen (säljer för 200, andvända två gånger och dom kosta 700 från början). Om det är ngn som vill ha dom för dom passar inte mig. Ett par helt svarta vanliga stövlar med ca 5 cm klack storlek 41. Därför passar dom inte. Dm är förstora....:( men ni kan ju säga runt det till era kompisar óm dom har 41;) haha! Puss.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

2009-03-07 @ 00:07:10
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0