tråk


Lovar du att vara ärlig? Självklart
Du heter: Erica
Smeknamn: Kajsa... haha
Beroende av: Kramar och närhet
Vad tror folk om dig? Oftast fördomsfulla saker
Stämmer det? haha
Vad säger du för att imponera på någon? Jag känner inget behov av att imponera på folk
Hur imponerar man på dig? Man är öppen, rolig, ärlig
Brukar du skratta för dig själv? Ingen skrattar åt mina skämt mer än jag ;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "ring hemifrån"
Var bor du? Stockholm
Trivs du där: Jora
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: öl eller cider
Brukar du bli för full: sällan
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: pollenallergi
Nästa mål i ditt liv: ******
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är erica" eller "Hallå"
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Lill erica kommer nog inte idag. Hon svara inte
Antal timmar sömn inatt: åtta
Sov du ensam: Oftast :)
Brukar du komma i tid: Japp.
När mår du bra: Som livet är nu
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: kall
Vanligaste färg på dina kläder: Det är väldigt olika, har nog ingen speciell färg jag använder extra mycket. kanske svart?
Vad tycker du om fötter: Olika
Vad saknar du: Semester
Hade du en bra kväll igår: Skolan var riktigt kul faktist.
Favorit dryck på morgonen: Vatten
Rakar du benen: Ja,
När brukar du oftast gå och lägga dig: Någonstans runt 21.00- 22.00
Är du blyg? Nej, men jag kan vara lite tillbakadragen i olika situationer. Jag står gärna lite vid sidan om, men riktigt blyg kan jag nog säga att jag är.
Sysslar du med någon idrott: Har egna hästar
Vill du hellre ha mail än brev: Datanörd
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror det kan hända ja
Har du spytt offentligt:  Inte vad jag kan komma ihåg
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det jag hade lust med
Är du nöjd med ditt liv: Väldigt
Är du bortskämd: Kan man säga...
Vad gör du i morgon: Har ledigt så ska köpa skor med mamma
Vad är det värsta du vet? Männsikor som inte är ärliga och ormar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är olika
Vad längtar du till? Mycket, men just nu tänker jag mest på sommarvärmen. Jag är så trött på att frysa!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
En speciell dag du minns: Det finns fler än en
Hur gammal är du: Fyller snart 17
Om fem månader: Är jag förhoppningsvis solbränd och sommarglad
Vilken tid gick du upp idag: Runt 07:00
Vad ska du göra ikväll: Inget speciellt!
Är det okej att gråta: Självklart, det är bra att kunna släppa ut känslor ibland
Laddar du ner musik och film från Internet: (visslar och väljer att inte se den frågan)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Mycket.
Bär du glasögon eller linser: Nepp!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Jätteolika, ibland kl 7 och ibland 9. Kan inte sova länge.
Har du piercing: I öronen. Jag har haft en till i över läppen men den är borta nu.
Vill du ha barn: kanske
Solar du ofta: Nej, men jag har faktiskt ett par solariebesök inplanerade framöver
Är du bra på att laga mat: Väldigt bra skulle jag vilja påstå :)
Gillar du att dansa: Specielt när jag är ensam hemma med hög musik i vardagsrummet ;)
Är du flygrädd: smått
Hur vig är du: Jag kan knappt knyta skorna
Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk eller vatten
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys half baked eller piggelin
Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas, men den logiska delen av mig kan inte tro på det
Tycker du om sushi: Aldrig ätit
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Jajamensan
Har du tandläkarskräck: Litegrann, det är ju inte den mest behagliga upplevelsen direkt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har hänt ja
Biter du på naglarna: Usch ja...
Röker du: Ushh ja...
Hur ofta tränar/motionerar du: Har gymkort
Senaste låt du hörde: Ironik- I´m in love
Vad gör du på helgerna: Allt möjligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=196356



samla poäng och få gratis presentkort på hm och kicks!

2009-03-29 @ 14:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0