vår kännslor?

Igår så kände jag, gud vad skönt nu smälter allt bort och snart är våren här. Men icke sa nicke. Imorse när jag vakna så ba östa det ner snö. Och nu känns det som det aldrig kommer bli vår. Men jag får väl hoppas att det kommer någongång.
Just nu sitter jag i skolan och har engelska. Vi håller på att planera bröllop i skolan Jag går ju hotel och resurang pogramet så serveringen samarbetar bet engelskan nu. Vi ska göra inbjudningar och lägga upp en servering med serveter och allt. Det blir nog kul, för jag jobbar ändå med tessan och vi har dom bästa ideérna.
Men nu måste jag fortsätta att arbeta!
Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

jag bor i göteborg jag :P

2009-03-05 @ 10:37:16
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0