God morgon

Nu är jag uppe, eller har varit uppe sedan kl halv 7 men nu e jag klar och ar satt mig ner för frukost. _ganska tom på ord denna morgon men jag skriver på änd, varför inte lixom? Jag börjar kl halv 9 idag så jag måste åka med bussen som går från mig tjugo i 8 för att hinna med tåget som går prick 8. Sen så slutar jag halv 4 idag och idag lär det ju inte bli att jag slutar en sukund innan halv 4 för idag har vi kök, och så har vi gäster i våran restaurang så jag ska väl laga mat tror jag om jag inte ska vara i servisen? hm, det har jag glömt! Men, nu ska jag springa upp och hoppa i ett par kläder, och jag har ju beslutsångest så det lär ta et tag!


Super frukost! Men godaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0