Torsdag

Hej.
Det är fan riktigt skumt väder ute. För en halvtimme sedan så haglade det som fan och nu är det blå himmle med lite moln, hm. Aja ska inte klaga på att solen kom fram nu.
Ska och gör mig i ordning nu för när mamma kommer hem så ska vi dra och köpa jeans, fyfan vad det behövs. I början av detta år så hade jag ca 5-6 par men jag andvänder sönder dom så nu har jag 2 och två jeans leggins. Men jeans är ngt jag alltid har på mig. Tycker det är skönare än mjukisar ibland åsså. Och det fungerar till allt.
Nu kommer väl mamma snart så ska börja fixa mig



Kommentarer
Postat av: Anonym

Beccablond.blogg.se är fejk! :)

den riktiga heter egentligen Ruby Grace och inte 'Rebecca Nilsson' :)

dessutom är hon inte svensk ens!

bara slå upp Ruby Grace på google om du inte tror mig! :)

2009-10-01 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0