blöö

Hej!

Är hemma hoss Tessan nu, har inte gjort så mycket idag. Åkte till skolan var där i 1 min sen åkte jag och mötte tessan och gick med henne till läkaren och sen så åt vi lite lunch sen fixa jag hennes pressent sen träffa vi lite kompisar sen åkte vi hem sen åt vi midag nyss, och nu sitter jag här och hon e i duschen. Mycket sen där, haha!
Ikväll ska vi inte göra så mycket. Två killkompsar kommer över hit och vi ska väl snavka skit och röka lite vattenpipa. IMROGN BLIR DET FEEEST FÖR TESSAN:D
Ska fixa mig lite nu. PEACE



Hitta den snyggaste bilden på tessanför typ 3 år sedan! haha, hon kommer död mig nu:D


Kommentarer
Postat av: DIN VÄRSTA MARDRÖM

OKEJ FÖRST OCH FRÄMST DEN ÄR 4 - 5 ÅR GAMMAL OCH FÖR DET ANDRA DET KOMMER HÄMD ! SOV MED ETT ÖGA ÖPPET INATT MOHAHAHAH

2009-09-04 @ 19:37:25
Postat av: Jimmy

Söt du är, fin blogg.

2009-09-25 @ 15:33:01
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0