OMG

 





Japp, det är heeelt rätt! Det är tokio hotel! Inte dom bästa bilderna men WTF. Jag bara stog och glodde och var super super glad så glömde pappret och pennan på marken men precis när gusav kom ås fick jag upp det och fick en autograf av honom! Men att ha sett dom med eget öga slåt allt.
Jag älskade verkligen tokio hotel för ca 2 år sedan när dom precis slog igenom i Sverige med den engelska Monsoon. Och jag älskade Bill, han var lixom mmh för mig! Hade ju inte tänk att åka in men åkte in för att bara hälsa på min stora syster som var där och jag ko  väl dit vid halv tre och sen blev det så att dom skulle komma "snart" jag stanna och sen höll det på så jag jag stanna tills dom kom vid halv 10 för jag skulle banne mig se dom nu när jag hade stott där i fan 6 timmar. Men ja hade cigg och godis så jag klarade mig! Men det var magiskt, asså fattade inte att jag såg dom när dom kom ut där ur hotel "snurrdörren". Tänkte, man har ju bara sett dom på bild, tv och data, men nej nu såg jag dom. Det var det bästa på länge länge länge! SHIT säger jag bara! Aja, ni TH fans fattar vad jag menar EXAKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0